Wiadomości z rynku

czwartek
26 grudnia 2024

Tysiąc ciężarówek Mitsubishi Fusho Canter

Samochody ciężarowe. Sprzedaż Mitsubishi
19.11.2010 00:00:00
W sprzedaży lekkiego samochodu ciężarowego Fuso Canter firma Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC) osiągnęła przełomowy moment: od debiutu na rynku w lipcu 2006 sprzedano łącznie 1.000 egzemplarzy Canter Eco Hybrid na całym świecie. Większość samochodów ciężąrowych marki Mitsubishi Fusho Canter zostało sprzedanych w Japonii.
W sprzedaży lekkiego samochodu ciężarowego Fuso Canter firma Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC) osiągnęła przełomowy moment: od debiutu na rynku w lipcu 2006 sprzedano łącznie 1.000 egzemplarzy Canter Eco Hybrid na całym świecie.
Większość Canterów Eco Hybrid zostało sprzedanych w Japonii. Poza tym lekkie samochody ciężarowe z napędem hybrydowym poruszają się po Australii, Hongkongu i Irlandii.
Samochody z równoległym napędem hybrydowym, obecnie już drugiej generacji, przekonują wyraźnie niższym zużyciem paliwa oraz niższym poziomem emisji zanieczyszczeń przy równocześnie niezmienionych parametrach użytkowych (jak np. ładowność).
Bazując na sukcesie modelu Canter Eco Hybrid MFTBC stawia na dalszy rozwój napędów hybrydowych. W grudniu 2010 centrum diagnostyczne Kitsuregawa w Japonii powiększy się o stanowisko diagnostyczne. W przyszłości będą tam testowane napędy hybrydowe w różnych warunkach, zbliżonych do warunków rzeczywistych. Dzięki temu będzie możliwa na stanowisku badawczym symulacja zmian zachodzących w pojeździe w czasie rzeczywistym, na przykład sprawności akumulatorów. Nowy obiekt jest ważnym elementem w konstruowaniu jeszcze bardziej efektywnych pojazdów hybrydowych.
Korporacja MFTBC z marką Fuso należy do wiodących producentów pojazdów użytkowych w Azji. Daimler AG jest większościowym udziałowcem japońskiej firmy.
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.